ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Торське

вул. Вербова,20
с.Торське
Заліщицька ОТГ
Чортківський район
Тернопільська область
48642
(03554) 2-72-25

torskashkola@ukr.net

Реєстрація для події

Будь ласка, заповніть інформацію нижче:

Теги

Список тегів порожній.

Мама, тато, я - спортивна сім"я.

17.09.2016 10:37

  З ініціативи Тернопільського відділення НОК України, за активної участі відділу освіти Заліщицької РДА та РКФСТ "Колос" відбулись змагання на заліщицькому стадіоні, завданням яких було: формування свідомої потреби до занять фізичною культурою в колі сім"ї, підтримка родинних традицій, інтересу до спорту, зміцнення психологічних та емоційних стосунків в родинах через об"єднання зусиль для досягнення спільних цілей, спонукання батьків на особистому прикладі заохочувати дітей до систематичних занять фізкультурою та спортом. І цих завдань було повністю досягнуто сонячного суботнього дня.

   Після урочистого підняття Державного Прапора і прапора НОК України до учасників із вітальним словом звернувся Б.І.Шипітка, який наголосив, що змагання приурочені до "Тижня Олімпійського руху", і побажав школярам відмінно вчитися, вдосконалювати себе також фізично заради успішних стартів і важливих перемог. Проте найважливішим є здоров"я учнів та їх батьків, здоров"я нації. Адже наше мета - це здорові, сильні захисники країни, здатні гарантувати її незалежність.

   В комбінованій естафеті переможцями стала сім"я Ткачук (с. Торське). Втомлені, проте задоволені, роз"їжджались по домівках учасники змагань - майбутні олімпійці. Нових успішних стартів вам, олімпійська надіє України!