Ефективним засобом формування предметної й ключових компетентностейздобувачів освітиу процесі навчання фізики є навчальні проєкти. Тому практично в кожному розділі програми запропоновано орієнтовні теми навчальних проєктів і зазначено кількість навчальних годин, яка виділяється на цей вид навчальної діяльності учнів на уроці. Навчальні проєкти розробляють окремі учні або групи учнів упродовж певного часу в процесі вивчення того чи іншого розділу фізики. Виконання навчальних проєктів передбачає інтегровану дослідницьку, творчу діяльність дітей, спрямовану на отримання самостійних результатів за консультативної допомоги вчителя.Данилюк М.М. здійснює управління такою діяльністю і спонукає до пошукової діяльності школярів, допомагає у визначенні мети та завдань навчального проєкту, орієнтовних прийомів дослідницької діяльності та пошук інформації для розв’язання окремих навчально-пізнавальних задач. Форму подання проєкту учень обирає самостійно, або разом з учителем. Він готує презентацію отриманих результатів і здійснюють захист свого навчального проєкту. Захист навчальних проектів, обговорення та узагальнення отриманих результатів відбувається на спеціально відведених заняттях.
На світлині :захист проєкту здійснює учень 9 класу Волошин А.