Перехід до інноваційної освіти європейського рівня передбачає підготовку фахівців нової генерації, здатних до сучасних умов соціальної мобільності, засвоєння передових технологій. За нинішніх умов в Україні затребуваними стають: IT-фахівці, програмісти, інженери, професіонали високотехнологічних виробництв, фахівці біо- і нанотехнологій. Здобуття сучасних професій потребує всебічної підготовки із різних освітніх областей природничих наук, інженерії, технологій та програмування, напрямів, які охоплює STEM-освіта. STEM–освіта формує і розвиває розумово-пізнавальні та творчі якості молоді, рівень яких визначає конкурентну спроможність на сучасному ринку праці.
Вчитель фізики та математики Данилюк М.М. впроваджує на своїх уроках STEM-освіту.
Світлини заняття впровадження STEM-освітив 5 класі