Список тегів порожній.
Виховна робота
Місія школи – виведення особистості учня в режим самовдосконалення.
До такого якісного нового результату освіти, виховання й розвитку учнів приводить закономірна зміна цілей, змісту, методів, форм організації педагогічного процесу.
Однією з перспективних технологій, що забезпечить якісно новий результат педагогічного процесу, є технологія саморозвитку особистості. Вона являє собою сукупність і послідовність методів, прийомів і форм діяльності учня, в яких задовольняються його потреби у самовдосконаленні, розвиваються різні здібності та якості особистості.
У результаті реалізації технології у школярів формується життєва компетентність, готовність до самореалізації в різних сферах суспільного життя.
Засоби реалізації місії:
- технологія саморозвитку особистості;
- модернізація навчально-виховного процесу.
Поетапне формування якостей особистості в позаурочній діяльності:
- етика поведінки (1-4кл.);
- самопізнання (5 кл.);
- самовиховання (6 кл.);
- самоосвіта (7 кл.);
- самоствердження (8 кл.);
- самовизначення (9 кл.);
- саморегуляція (10 кл.);
- само актуалізація (11 кл.);
Навчально-виховний процес зорієнтований на особистість, яка в результаті педагогічних впливів набуває знань, умінь і якостей самовдосконалення, досягає певного рівня розвитку компетентності: соціальної, полікультурної, інформаційної, комунікативної, а також компетентності саморозвитку.
Навчально-виховний процес зорієнтований на особистість, яка в результаті педагогічних впливів набуває знань, умінь і якостей самовдосконалення, досягає певного рівня розвитку компетентності: соціальної, полікультурної, інформаційної, комунікативної, а також компетентності саморозвитку.
Цілісна особистість, здатна до постійного самовдосконалення.
Створення умов для забезпечення прав і свобод учасників навчально-виховного процесу.
Всю роботу педагогічний колектив нашої школи спрямовує на роз’яснення серед учнів Конституції України, Конвенції про права дитини 1989р. та інших законів України.
- Максимально залучили учнів школи у гуртки і секції, які працюють у школі та позашкільних закладах. Особливу увагу звернули на учнів з неблагополучних сімей, та учнів, схильних до правопорушень.
- Переглянули списки учнів, схильних до правопорушень. Виключили з них тих, хто покращив поведінку і поставили на облік тих, хто вимагає посиленого контролю.
- Періодично заслуховуємо на нараді при директорові, педраді звіти класних керівників про правову освіту учнів.
- Для правової освіти використовуємо різні форми і методи: класні години, індивідуальні бесіди, зустрічі з працівниками правоохоронних органів тощо. З цією метою проводимо в класах :
Бесіди:
“Права, свободи, обов’язки громадян України.“
“Захист прав дітей в нашій державі.”
“Закон обов’язковий для всіх.”
Взаємодія з органами місцевого самоврядування, громадськістю (радою, учком, батьківським комітетом.)
Протягом багатьох століть виховання дітей здійснюється як у сім’ях, так і в суспільних установах.
У школі склалася певна система роботи з батьками та сім’ями. Працює постійно діючий батьківський всеобуч, до складу якого входять батьки, педагоги. Головне завдання всеобучу – допомогти батькам у виконанні ними функцій вихователів.
В організації роботи з батьками пріоритетною є позакласна форма, де переважає індивідуальна робота та робота з групою батьків.
Школою здійснюється інформаційно – практичний підхід у формуванні педагогічної культури сім’ї, що дає можливість уникнути авторитарності.
Вчителі школи використовують різноманітні форми і методи у роботі із сім’єю: загальні батьківські збори у вересні, дні відкритих дверей, всеобуч та консультпункт.
Щоб спланувати їх роботу, проводяться різноманітні дослідження та тестування як для дітей, так і для батьків:
“Батьківські збори з погляду батьків.”
“Школа очима батьків”
“Моя сім’я”
“Моя дитина”
Результати дозволяють скорегувати роботу школи у даному напрямку, відстежити досягнутий результат.Виховання загальнолюдської моралі, свідомої дисципліни і культури поведінки, профорієнтація, прищеплення любові до праці, пропаганда здорового способу життя відбувається на основі власного прикладу вчителів та батьків. З цією метою у школі проводяться тижні сім’ї, свято Матері, День захисника Вітчизни, свято Миколая, Новорічні свята ,у яких безпосередню участь беруть учні, їх батьки та вчителі на всіх етапах підготовки та проведення.Школа є центром, що організовує і направляє не тільки діяльність родини, але і громадськості щодо виховання дітей.Дружна спільна робота школи, родини, громадськості забезпечує успіх виховання підростаючого покоління
Річний план виховної роботи на 2022-2023 н.р.
Річний план виховної роботи на 2021-2022н.р.
Засідання учнівського самоврядування.
Робота лідера учнівського самоврядування в шкільній бібліотеці.
Екскурсія в залі бойової слави.
Реєстрація для події
Будь ласка, заповніть інформацію нижче: